Obserwatorzy

środa, 17 października 2012

Puder Essence, Fix & Matte

Cześć Dziewczyny:)

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją na temat pudru
transparentnego firmy Essence.

Parę tygodni temu zostałam mile zaskoczona, a mianowicie dostałam od
*Ladymakeup* puder Essence, Fix & Matte. Upominek był strzałem w dziesiątkę, ponieważ od pewnego czasu miałam w planach zakupić ten produkt. Na początku myślałam, że za taką niską cenę nie będzie jakiś powalających efektów ale teraz po przetestowaniu zmieniam zdanie i muszę przyznać, że jestem nim zachwycona:)

*Opis produktu:*


Transparentny
, sypki puder nałożony na podkład matuje skórę i ujednolica makijaż. Super lekki i wydajny. Nadaje skórze jedwabistą gładkość. Poręczne opakowanie zawiera malutkie otwory dozujące odpowiednią ilość pudru. Bez efektu świecenia przez cały dzień. Dopasowuje się do każdego odcienia skóry.

 

Mam tłustą cerę i bardzo szybko moja twarz zaczyna się świecić, a ten puder matuje ją rewelacyjnie.
Oprócz tego super utrwala makijaż, a także daje świetne, satynowe wykończenie, skóra odrazu wydaje się gładsza:)


Puder spełnił moje oczekiwania i muszę przyznać, że jest lepszy nawet od sypkiego pudru transparentnego z Vipery:)


Ten kosmetyk możecie zakupić
*TUTAJ*

Buziaki:):*

16 komentarzy:

  1. Równiez go posiadam , ale jeszcze nie mam o nim opinii ( aktualnie testuję Anti Shine Kryolana )Mam andzieję , że również będę zadowolona z niego, fajnie , że u Ciebie się sprawdził. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja właśnie pod wpływem programu na tvn Style miałam "puder sypki" na liście zakupów :) może zdecyduję się na ten skoro taki fajny :)
    dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też przymierzam się do jego kupna, bo czytałam dużo pozytywnych o nim opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio zaopatrzyłam się w bazę pod podkład. Akurat trafiłam na ofertę kosmetyków na gruponie więc wybór padł na markę manhattan. Mam nadzieję, że będzie spełniał moje oczekiwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taaak od jakiegoś czasu poluję na takie cudeńko, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wiedzieć.Uwielbiam kosmetyki i rozważę zakup tego pudru. ;-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo czytałam na temat tego produktu jednak nigdy do nie używałam :)
    Zapraszam do mnie na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  8. mam go .! I również mogę z całego serducha polecić ;)) Jest świetny .!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Kiedy nowa stylizacja Kochana? ;))

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo interesujący post! w ogóle Twoj blog jest świetny i chętnie tu zaglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmm.. ciekawie, ciekawie muszę wypróbować:)
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakos go jeszcze po sklepach nie widzialam;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już od dawna mam chęć na ten puder. Chyba w końcu się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie kusicie na ten puder normalnie oszaleje jak go nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń