Obserwatorzy

poniedziałek, 9 marca 2015

Mój pierwszy raz z kosmetykami Earthnicity Minerals


W ostatnim czasie podjęłam współpracę ze sklepem Earthnicity Minerals, który oferuję nam kosmetyki mineralne składające się w 100% z minerałów. Przygodę z tego typu produktami  rozpoczęłam nie dawno ale czytałam bardzo dużo pozytywnych opinii na ich temat. Postanowiłam przetestować je na własnej skórze i robię to również z myślą o moich klientkach, które często narzekają na problemy z cerą.


SKŁAD KOSMETYKÓW MINERALNYCH...

Kosmetyki mineralne nie zawierają żadnych szkodliwych lub drażniących substancji takich jak talk, alkohol, parabeny. Produkty na bazie minerałów:

* działają przeciwzapalnie i kojąco
* chronią przed promieniami UVB i UVA na poziomie SPF 15
* zapewniają najwyższą  jakość wykonywanego makijażu: odpowiednie krycie, aksamitną gładkość, trwałość, piękny naturalny wygląd bez efektu ''maski".
* gwarantują ochronę przed potem i wodą.

DLA KOGO SKIEROWANE SĄ KOSMETYKI MINERALNE...

Kosmetyki mineralne możemy zastosować do każdego rodzaju cery. W szczególny sposób poleca się je kobietom z cerą problematyczną:

* ze skłonnościami do wyprysków
* z trądzikiem różowatym
* z trądzikiem młodzieńczym
* ze skłonnościami do podrażnień i alergii

Minerały wyciszają i uspokajają skórę, leczą stany zapalne, a także zapewniają odpowiedni poziom krycia.

JAK NAKŁADAĆ PODKŁADY MINERALNE...

Lekkie krycie uzyskamy poprzez lekkie oprószenie twarzy podkładem mineralny, używając do tego pędzla do pudru.
Do uzyskania średniego krycia potrzebny nam będzie pędzel typu kabuki lub tak jak w moim przypadku pędzel flat-top.

1. Należy odsypać odrobinę produktu na wieczko opakowania. 
2. Nabrać produkt na pędzel najpierw dotykając nim o wieczko, a następnie wykonać kilka ruchów okrężnych wewnątrz wieczka, aby produkt wniknął we włosie.
3. Pozbyć się ewentualnego nadmiaru produktu z pędzla.
4. Podkład należy nakładać okrężnymi ruchami lub stemplując strategiczne miejsca twarzy, wciskając produkt w skórę.

W ramach współpracy otrzymałam od sklepu Earthnicity Minerals następujące kosmetyki do przetestowania:





1.  Puder matujący Velvet HD 



Moja opinia:
* bardzo fajnie matuję i utrwala makijaż na wiele godzin
* świetnie wygląda na zdjęciach, skóra się na nich nie błyszczy
* zmniejsza widoczność porów

2. Puder rozświetlający Silk Glow Medium 



Związku z tym, że mam cerę tłustą stosowałam go tylko na wybrane miejsca tj. kości policzkowe, łuk kupidyna, środek nosa itd.

Moja opinia:
* subtelnie rozświetla cerę
* skóra wygląda na zdrową i świeżą
* mam wrażenie, że moja cera jest gładka, nieskazitelna
* bardzo długo utrzymuję się na twarzy

3. Dwa podkłady: w kolorze Natural Buff i Natural Light



 Nie ukrywam, że na początku byłam sceptycznie nastawiona do tego typu podkładów, myślałam, że nie poradzą sobie z moją tłusta, pełną niedoskonałości cerą ale już po pierwszym użyciu zmieniłam zdanie. 
Podkładami mineralnymi nie zrobimy sobie krzywdy, stopień krycia też zależy od nas.  Jeśli mamy cerę z problemami i potrzebujemy mocnego krycia to nakładamy kilka warstw tego produktu.

Moja opinia:

* wygładza cerę
* dale efekt takiej gładkiej, aksamitnej skóry
* nie wchodzi w zmarszczki
* matuje skórę
* wyrównuje koloryt cery
* bardzo długo utrzymuję się na twarzy
* nie ściera się
* cera wygląda zdrowo, świeżo i mam wrażenie, że jest delikatnie rozświetlona w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

4.  Róż: Sweet Pink 



Posiadam odcień Sweet Pink, to taki ciepły, ceglasty róż. Wystarczy odrobina tego różu aby delikatnie i subtelnie podkreślić policzki. Oprócz tego jest jeszcze trwały, mocno napigmentowany i nadaje policzkom takiego zdrowego blasku.

5.  Bronzer:  Bronze Shimmer



Stał się moim ulubionym, rozświetlającym bronzerem. Skóra wygląda zdrowo, jest pełna blasku. Bronzer jest mocno napigmentowany i trzeba uważać przy jego aplikacji, żeby nie zrobić sobie plam.

6.  Korektor: Sand 



Pokochałam ten produkt od pierwszego użycia. Wszelkie moje niedoskonałości, blizny, zaczerwienienia, wypryski zniknęły jak przy użyciu różdżki.  Ma świetne krycie, idealnie stapia się ze skórą, bardzo długo utrzymuje się na twarzy. Można go stosować punktowo na miejsca, które chcemy zamaskować lub jako korektor pod oczy.

Efekt PRZED i PO nałożeniu: podkładu Natural Buff, korektora Sand, bronzera Bronze Shimmer, różu Sweet Pink i rozświetlacza Silk Glow Medium.


 Z czystym serce mogę polecić kosmetyki mineralne każdej osobie, a w szczególności tym, którzy posiadają cerę  problematyczną, wrażliwą, alergiczną. Zauważyłam, że przy częstym ich używaniu moja cera stałą się zdrowsza, wszelkie blizny potrądzikowe stały się bledsze, mniej widoczne.  Kosmetyki mineralne wyciszyły i uspokoiły moją skórę i wyleczyły stany zapalne.
 

15 komentarzy:

  1. Widzę, że dają bardzo ładny, naturalny efekt. Lubię mineralne kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także lubię mineralne kosmetyki,ładny efekt dają:)
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałyby się i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny efekt :) bardzo naturalny, widać ze dobre kosmetyki :)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też bym chciała takie cuda otrzymać :D wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne te kosmetyki!
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. o widzę u Ciebie też wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię minerały i często używam, choć tych jeszcze nie znam;)
    Pięknie wygląda puder roświetlający i róż :)
    Masz piękne brwi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych kosmetyków, ale chyba będę musiała przetestować. Efekt naprawdę spektakularny!

    OdpowiedzUsuń
  10. wow nie sadzilam, ze moga tak ladnie zauszowac wszelkie niedoskonalosci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny makijaż

    http://paperlifex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Również dużo czytałam o kosmetykach mineralnych ale nie spodziewałam się takiego efektu ich użycia... świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam ich podkłady sa s3iwetne i trwałe :)

    OdpowiedzUsuń