Obserwatorzy

poniedziałek, 18 stycznia 2016

Denim dress

Każda dziewczyna powinna mieć w swojej szafie klasyczną i ponadczasową sukienkę denim. Sprawdzi się w wielu stylizacjach, możemy założyć ją jako sukienkę, a w sezonie wiosenny zastąpić nią płaszcz. Ważne jest żeby była uszyta z dobrego jeansu. 

Sukienka, którą mam na sobie pochodzi ze sklepu Yoins.com. Jak tylko ją zobaczyłam byłam zaskoczona i zdziwiona, że może tak fantastycznie wyglądać. Sukienka jest świetnie uszyta, wykonana z dobrego, grubego jeansu i co najważniejsze w ogóle się gniecie. Jeśli szukacie dobrej jakościowo sukienki denim to zapraszam TUTAJ!

W tej stylizacji połączyłam jeans z czerwienią i bordem. Na sukienkę narzuciła klasyczny płaszcz. Założyłam również moje nowe kozaki na platformie w kolorze bordowym, które pochodzą ze sklepu Pantofelek24.pl. Buty wyglądają na wysokie ale uwierzcie mi na słowo są mega wygodne, stabilne, świetnie wyprofilowane, a noga w ogóle się w nich nie męczy. Kozaki dostępne są w różnych kolorach tj. szarym i brązowym, do kupienia TUTAJ!

Cały zestaw dopełniłam kapeluszem w kolorze bordowym, który pochodzi z Choies.com oraz pięknymi kolczykami od Yoins.com.

* sukienka denim/denim dress Yoins.com  (KLIK)
* kolczyki/earrings Yoins.com (KLIK)
* kozaki/boots on the platform Pantofelek24.pl
* kapelusz/hat Choies.com


84 komentarze:

  1. Ja jeszcze nie posiadam w swojej szafie sukienki demin, najwyższy czas nadrobić zaległość ;) Stylizacja na duży plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusik jest super, nigdy nie miałam przekonania do nakryć głowy ale dla takiego cuda mogę zrobić wyjątek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahhh, no piękny zestawik! I ta jeansowa sukienka , wow! ;)
    Pozdrawiam, miłego poniedziałku :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny strój ;) poboba mi się kolor kapelusika i butów a z płaszczem się mega prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful outfit, your denim dress is so awesome!
    Kisses from germany, Sophie♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Love the denim and reds!

    Tyric
    http://www.toastandgrits.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie ! ;)
    Kapelusz i buty <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz bardzo ładnie, śliczna sukienka i buty. Mam takie zamszowe, bordowe i na platformie, z tą różnicą, że moje to botki. No i moje są niewygodne okropnie;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja ! Uwielbiam takie sukienki, masz racje, kazda powinna taka miec !

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeans zawsze modny :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great look!!! this coat is lovely.

    kisses ♥
    www.aprendiendoaquererme.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja standardowo zachwycam się butami i płaszczem :) ! Zdecydowanie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna sukienka ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/01/bransoletkowe-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna sukienka jeansowa i płaszcz! Cudnie x

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta sukienka! :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com
    NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne buty <3

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post :)
    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  17. nie przepadam za dżinsem, ale taką sukienkę chętnie bym pzrytuliła do swojej garderoby ;)
    paska mi w niej brakuje, ale zawsze można uszyć, albo zainstalować gotowy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakochałam się w Twoich butach ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. gdzieś mam w szafie na dnie sukienkę jeansową, chyba pora ją "wykopać" :P pięknie wyglądasz! śliczne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest fantastyczna!
    Pięknie zestawiłaś ją z tym płaszczem!

    OdpowiedzUsuń
  21. kozaki wygrywają w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie wyglądasz w tej stylizacji, linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  23. You look amazing and perfect
    kiss

    new post http://sarameirelesthesnowwhite.blogspot.pt/2016/01/4-ways-to-be-more-confident.html#more

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudownie !! Klimat lat 70 tych, buty na szerokim obcasie w przepièknym kolorze !! Kapelusz śliczny, a sukienka fantastyczna !!! Rewelacyjna stylizacja <3

    OdpowiedzUsuń
  25. I think one of the colors most flattered your skin color is RED! You look so beautiful with that red coat! Great outfit!

    www.goodselfie.com.mx

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie! Bordowe dodatki porywam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana, uwielbiam te Twoje zestawy- u Ciebie zawsze tak kolorowo i wyraźnie, aż miło oko nacieszyć, bo za oknem chlapa, ciapa iw szyscy wolą wtopić się w tłum szaro-burych ludzi grrrrr :/
    piękny plaszcz ! i mega szykony kapelusik <3
    super wyglądasz !

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna ta sukienka! Pięknie w niej wyglądasz, płaszcz też świetny!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo odważne i ciekawe połączenie :) Super wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Stunning!!!!Love the coat!!Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej. Udostępniłam twoja stylizacje, na moim blogu: http://moda-na-obcasach.blogspot.com/ i na Facebook : https://www.facebook.com/Moda-na-obcasach-255652788104086/ . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. I love how you've contrasted the blue and red, it looks stunning! xx

    www.adaliascloset.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  33. I am super in love with this red coat dear,
    Emma
    www.emmalovesfashion.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Idealnie ;) Piękna sukienka , jacmam jeansówki tylko na lato

    OdpowiedzUsuń
  35. Look wonderful love your dress
    kisses from MM
    http://maysesmodamour.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajna sukienka, ponadczasowa, miałam taką kiedyś, jak widać powróciła, myślę, że pasuję i młodym i dojrzałym kobietom. Jeans się nie starzeje, fajnie zestawiłaś kapelutek z kozakami. Super, pozdrawiam Babooshka Marzena

    OdpowiedzUsuń
  37. Wyglądasz ślicznie, a ta sukienka jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Super plaszpłaszcz!!
    Zapraszam do mnie. Olvvia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie no świetna jest ta sukieneczka! Pięknie wyglądasz kochana;*
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  40. Kapelusz i kozaki- MISTRZOSTWO! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka, buty, płaszczyk- rewelacja to razem wygląda :)
    Pozdrawiam!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowny pościak! :) :*
    Zapraszam też do mnie :)
    www.vvbre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. I sooo love the coat babe! You're wonderful!!

    Kisses :*

    www.laragazzadellafactory.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny ten set! sukieneczka jest boska i doskonale wygląda z tym ślicznym płaszczykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny ten set! sukieneczka jest boska i doskonale wygląda z tym ślicznym płaszczykiem:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Trafiłam do Ciebie pierwszy raz i muszę Tobie napisać, że masz bardzo fajny różnorodny styl i przepiękną urodę. Przejrzałam kilkanaście Twoich wcześniejszych postów i bardzo podoba mi się to, że poza różnymi stylizacjami prezentujesz również ciekawe upięcia włosów poprzez wprowadzenie minimalnych zmian, które dają świetny efekt. Szkoda tylko, że nie można podejrzeć Twoich zdjęć z początków blogowania.
    Oczywiście blog dodaję do obserwowanych, a w wolnej chwili zapraszam też do mnie do komentowania i obserwowania jeśli blog się podoba.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniała stylizacja . Piękna sukienka, płaszcz, buty i oczywiście kapelusz. I Ty śliczna jak zawsze! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Super! fajnie połączyłaś bordo z czerwienią! to jest to! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Fantastycznie wyglądasz. Masz świetną sukienkę, też ostatnio taką miałam mieć ale okazała się być bardziej koszulą niż sukienką :P

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  50. I like complete looks, but dress and boots are amazing!
    Overpowered

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak ja uwielbiam czerwień! Cudnie się prezentujesz w takim zestawieniu :) Udanego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Sukienka ślicznie tutaj się zaprezentowała. myslę, że czerwień płaszczyka jeszcze bardziej dodała jej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  53. ekstra sukienka i świetnie ją zestawiłaś z tym bordem i czerwienią ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięknie!świetna sukienka i ten płaszczyk, bardzo oryginalne zestawienie to lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Sama mam podobną sukieneczkę, zgadzam się z Tobą, że każda z nas powinna takową posiadać w swojej garderobie. Plaszczyk ma super kolorek i świetnie się prezentuje z bordowymi kozakami, które są nietypowe i oryginalne no i oczywiscie fantastyczny kapelusz! Super zestaw ! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. super połączenie i piękne kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Te ha quedado un look muy coqueto!!! me encantan las botas!!

    el blog de renée

    OdpowiedzUsuń
  58. dziękuję i również obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Kazaki sa cudowne i do tego ta sukienka!:))
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetna stylizacja:) Piękne Kozaki:)
    pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  61. Mam chyba ten sam płaszcz albo krój ten sam, kilka razy upubliczniałam go na swoim blogu. Pięknie wygladasz, całość na duży plus

    OdpowiedzUsuń
  62. In love with your outfit! You look stunning *_*
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  63. śliczne kozaki ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Te sienta de lujo el color rojo y más combinado con denim!!! mauckkkkkkkkk

    OdpowiedzUsuń
  65. Jestem zachwycona płaszczem i kapeluszem - uwielbiam kapelusze! Ten ma śliczny, burgundowy kolor! Buziak :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Fajny look :) Świetna koszula :)
    www.khatstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. that combination of the hat and the matching boots is just too perfect *_* you never go wrong with suede :3
    http://www.youtube.com/c/MissLovelyAttitude
    http://lovelyattitude.com

    OdpowiedzUsuń
  68. cudny płaszczyk, super wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  69. OMG! Love this dress!

    http://www.trendsgalleryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Tak, to must have. Moim must have są w tym zestawie także i Twoje nogi :) Bez nich niestety, stylizacja nie będzie wyglądać dobrze.

    Jak tanio odmienić wnętrze?

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo podoba mi się kapelusz, płaszcz oraz sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Uwielbiam te Twoje buty ^_^

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń